Оплата

Щоб придбати лічильники МТХ, необхідно внести 100% передоплату на розрахунковий рахунок через банківський переказ. Для отримання рахунку, необідно оформити замовлення через Кошик сайту. Далі з Вами зв’яжеться менеджер для уточнення контактних даних та підтвердження замовлення.

Доставлення

Доставлення продукції здійснюється у міста України на неокуповані території тільки Новою поштою. Оплата доставлення товарів – коштом покупця. Вартість доставлення – згідно з тарифами перевізника. Компанія НЕ здійснює відправлення товару ПОДАТКОВИМ ПЛАТЕЖЕМ!

Гарантія та сервіс

На лічильники МТХ та обладнання АСКОЕ компанії-виробника TeleTec надається гарантія терміном 5 років з дати виробництва, яка підтверджує обов’язки компанії у разі виявлення виробничих дефектів. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є паспорт лічильника із зазначеною датою виробництва та з датою державної перевірки, який проводить Одеський центр метрології та стандартизації. При отриманні лічильників необхідно перевірити комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації). Обов’язково зберігайте паспорт протягом усього терміну експлуатації. Термін ремонту визначається індивідуально, з причини ламання.Право на безплатне гарантійне обслуговування надає паспорт, у якому зазначаються:

  • тип виробу
  • номер виробу
  • дата виробництва
  • дата перевірки
  • гарантійні зобов’язання

Сервісний центр

Сервісний центр розташований за адресою:

м. Одеса, проспект Небесної Сотні 4Д, бізнес-центр “Експобуд”, або за телефоном –+38 (095) 289 85 88, Ігор Анатолійович Франциян.

Обмін та повернення

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не мав слідів зовнішнього впливу електромагнітного поля
  • товар, що не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін
  • пломби повелителя та виробника не зірвані і в оригінальному вигляді
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

При поверненні товару слід мати при собі паспорт, ідентифікаційний код, номер картки (для повернення) або розрахунковий рахунок, МФО та ОКПО банку. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 робочих днів.

Також, ви відправити товар назад за допомогою служби доставки. Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару

CART